Terveyskylän yhteystiedot

Tältä sivulta löydät tietoa, mihin ottaa yhteyttä niin teknisten ongelmien kuin yhteistyön puitteissa.

​​Haitarin otsikkotaso
2
Sisällölliset yhteydenotot

Jos haluat antaa palautetta jostakin Terveyskylän palvelun sisällöstä:

  • Terveyskylä.fi-palvelusta ja Omapolku-palvelusta voit antaa palautetta Terveyskylän yleisellä palautelomakkeella.
  • TerveyskyläPRO-palvelun sisällöllisen palautteen yhteystiedot ovat kunkin sisällön yhteydessä

Palautelomake mahdollistaa myös anonyymin palautteen jättämisen.

Terveyskylän viestintään liittyvät kysymykset

Voit lähettää Terveyskylän viestintää koskevat kysymykset osoitteeseen info@terveyskyla.fi

Terveyskylän tekniset yhteydenotot

Sisällön näkyvyyteen, toimivuuteen tai eheyteen liittyvät ongelmat ovat teknisiä. Teknisissä ongelmantilanteissa voit ottaa yhteyttä Terveyskylän tukeen palautelomakkeella.

Ammattilaisten kiireelliset tekniset yhteydenotot

Kiireellisissä teknisissä ongelmissa ammattilaisia palvelee palvelunumero 0800 132 400. Palvelunumero on auki arkisin klo 07 - 21 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 07 - 15.

Palvelunumero vastaa kiireellisiin teknisiin kysymyksiin kuten

  • rekisteröitymisongelmat
  • kirjautumisongelmat
  • selaimeen liittyvät ongelmat.

Yhteistyöorganisaatioiden (HUS, KYS, OYS, TAYS, TYKS, PHHYKY, SOITE tai LSHP) käyttäjätunnuksiin liittyvät ongelmat hoidetaan soittajan oman organisaation IT-tuessa.

Huom! Palvelunumero on kaikkien Terveyskylän palveluita käyttävien ammattilaisten käytettävissä, mutta huomioi, että palvelunumerossa pystytään tunnistamaan vain HUSin ammattilaiset. Tunnistamisella tarkoitetaan esimerkiksi käyttäjätunnuksiin liittyviä yhteydenottoja.

Terveyskylän palveluiden yhteystiedot yliopistosairaanhoitopiireittäin

HUS

  • Terveyskylä.fi: Tuukka Mäkelä
  • TerveyskyläPRO: Minna Rauhala
  • Terveyskylän Omapolku: Sonja Kasari
  • Yhteydenotot: tuki@terveyskyla.fi

KYS

OYS

TAYS

TYKS

 

Kyllä

Päivitetty  29.12.2021