Chat-asiakaspalvelu terveydenhuollossa

 

Siirry sanastoon

Chat-asiakaspalvelu terveydenhuollossa

Tulosta

Avainsanat: verkkokurssi, valmennus, asiakaspalvelu, chat, toiminnanmuutos, e-osaaminen

Sosiaali- ja terveydenhuollon eri osa-alueilla on otettu ja otetaan käyttöön asiakaspalvelu-chatteja. Chat-palveluilla voidaan helpottaa asiakkaiden yhteydenottoja.

Verkkokurssissa käsitellään chat-asiakaspalvelua, chattiin liittyviä käytäntöjä ja toimintatapoja sekä mahdollisesti vastaan tulevia vaikeita tilanteita. Valmennuksen tarkoitus on parantaa henkilöstön valmiuksia chat-palveluiden käyttöön.

​Verkkokurssin​ esimerkit sijoittuvat terveydenhuoltoon, mutta sisältöjä ja toimintamalleja voidaan soveltaa myös sosiaalihuollossa.


Aloita verkkokurssi TerveyskyläPRO-palvelussa. Linkki edellyttää kirjautumista palvel​​​uun sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisena.