Sisällölliset yhteydenotot
Jos haluat antaa palautetta jostakin TerveyskyläPRO-palvelun sisällöstä, löydät sisällöllisen palautteen yhteystiedot kunkin sisällön yhteydestä. Jos yhteystietoja ei löydy, voit antaa palautetta myös Terveyskylän yleisellä palautelomakkeella.
Huomaa, että jos kyseessä on ongelma esim. sisällön näkyvyyteen, toimivuuteen tai eheyteen, on kyseessä tekninen ongelma.
Tekniset yhteydenotot
Teknisissä ongelmantilanteissa voit ottaa yhteyttä Terveyskylän tukeen joko palautelomakkeella tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen
tuki@terveyskyla.fi. Kuvaa yhteydenotossasi ongelmatilanne niin tarkasti kuin pystyt.
Jotta voimme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla, liitä yhteydenottoosi tiedoksi
- milloin ongelma ilmeni (päivämäärä ja kellonaika)
- millä selaimella käytit palvelua
- minkälaisen virheilmoituksen sait
- mitä olit tekemässä
- millä sivulla tai minkä sisällön yhteydessä ongelma ilmeni.
Kiireelliset tekniset yhteydenotot
Kiireellisissä teknisissä ongelmissa ammattilaisia palvelee palvelunumero
0800 132 400. Palvelunumero on auki arkisin klo 07 - 21 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 07 - 15.
Palvelunumero vastaa kiireellisiin teknisiin kysymyksiin kuten
- rekisteröitymisongelmat
- kirjautumisongelmat
- selaimeen liittyvät ongelmat.
Yhteistyöorganisaatioiden (HUS, KYS, OYS, TAYS, TYKS, PHHYKY tai LSHP) käyttäjätunnuksiin liittyvät ongelmat hoidetaan soittajan oman organisaation IT-tuessa.
Huom! Palvelunumero on kaikkien TerveyskyläPRO-palvelua käyttävien ammattilaisten käytettävissä, mutta huomioi, että palvelunumerossa pystytään tunnistamaan vain HUSin ammattilaiset. Tunnistamisella tarkoitetaan esimerkiksi käyttäjätunnuksiin liittyviä yhteydenottoja.
Yleinen palaute
Voit antaa meille palautetta palautelomakkeen välityksellä. Palautelomake mahdollistaa myös anonyymin palautteen jättämisen.
TerveyskyläPRO-palvelun yhteyshenkilöt yliopistosairaanhoitopiireittäin