Ajankohtainen

Tahdistinpotilaan digihoitopolku aukesi 1.12.2018 Tyksissä

Julkaistu 8.12.2018 0.00

Tyks Sydänkeskus on ottanut käyttöönsä potilaslähtöisen sähköisen palvelun, tahdistinpotilaan digihoitopolun. Digihoitopolun sähköinen asiointi toteutetaan Terveyskylän Omapolku-palvelukanavan kautta.  Puhelimessa jonottamisen sijaan tarjotamme mahdollisuutta saada tietoa ja olla yhteydessä ammattilaisiin digihoitopolulla aikaan tai paikkaan sitoutumatta – sujuvasti ja turvallisesti.

​​​​​​Tahdistinpotilaan digihoitopolku on Sydänkeskuksen tarjoama maksuton verkkopalvelu, joka tarjoaa ohjeita tahdistimen asennuksen valmistautumiseen, neuvoja toipumiseen sekä elämään tahdistimen asennuksen jälkeen. Hoitopolku-palvelu on tarkoitettu Sydänkeskuksessa hoitosuhteessa oleville. Hoitopolku on toistaiseksi vain suomenkielisenä.


Digihoitopolun palveluita voi käyttää missä vain, koska vain, kunhan on käytössä verkkoyhteys, tietokone, tabletti tai älypuhelin. ​Puhelimessa jonottamisen sijaan tarjotamme mahdollisuutta saada tietoa ja olla yhteydessä ammattilaisiin digihoitopolulla aikaan tai paikkaan sitoutumatta – sujuvasti ja turvallisesti.



  • Viestit -osiossa voi tiedustella hoitoon liittyviä asioita tai välittää hoitoon liittyviä tietoja tahdistinhoitoon perehtyneelle sairaanhoitajalle. Vastaamme viesteihin kolmen vuorokauden sisällä, joten palvelu on tarkoitettu vain ei-kiireellisten asioiden hoitoon. 
  • Usein kysytyt kysymykset-osioon olemme koostaneet yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia tahdistinhoitoon liittyen.  
  • Ryhmächat on reaaliaikainen viestitoiminto, johon sydänpoliklinikan sairaanhoitaja kutsuu keskustelemaan tahdistinhoidosta ja arkipäivään liittyvistä asioista vaihtelevin aihein. Samalla voi keskustella muiden tahdistimen saaneiden kanssa mieltä askarruttavista asioista. 



​​​Lue lisää: Tyks Sydänkeskuksen digitaaliset palvelut 

Lue lisää tahdistinhoidosta​


Sujuvasti ja turvallisesti!