Hälsobyns kontaktuppgifter

​Haitarin otsikkotaso2
Kontakt rörande innehåll

Om du vill ge respons om innehållet i någon av Hälsobyns tjänster:

  • Du kan ge respons om tjänsten Hälsobyn.fi och Min vårdväg med Hälsobyns allmänna responsformulär.
  • Kontaktuppgifterna för respons som rör innehållet i tjänsten HälsobynPRO finns i anslutning till varje innehåll

Responsformuläret gör det också möjligt att lämna anonym respons.

Frågor rörande Hälsobyns kommunikation

Du kan skicka frågor som rör Hälsobyns kommunikation till adressen info@terveyskyla.fi

Tekniska frågor rörande Hälsobyn

Problem som rör innehållets synlighet, funktion eller integritet är tekniska. Vid tekniska problem kan du kontakta Hälsobyns support med responsformuläret.

Brådskande tekniska frågor från vårdpersonal

Vid brådskande tekniska problem betjänas vårdpersonal av servicenummer 0800 132 400. Servicenumret är öppet vardagar kl. 7–21 samt veckoslut och helger kl. 7–15.

Servicenumret svarar på akuta tekniska frågor som

  • registreringsproblem
  • inloggningsproblem
  • problem i anknytning till webbläsaren.

Problem med samarbetsorganisationernas (HUS, KYS, OYS, TAYS, ÅUCS, PHHYKY, SOITE eller LSHP) användaruppgifter hanteras av IT-supporten i uppringarens egen organisation.

Obs! Servicenumret är tillgängligt för all vårdpersonal som använder Hälsobyns tjänster, men observera att man bara kan identifiera HUS vårdpersonal på servicenumret. Med identifiering avses till exempel kontakt som rör användaruppgifter.

Kontaktuppgifter till Hälsobyns tjänster per universitetssjukvårdsdistrikt

HUS

  • Hälsobyn.fi: Tuukka Mäkelä
  • HälsobynPRO: Minna Rauhala
  • Min Vårdväg i Hälsobyn: Sonja Kasari
  • Kontakt: tuki@terveyskyla.fi

KYS

OYS

TAYS

TYKS

 

Kyllä

Uppdaterad  29.12.2021