Harjoitus 3. Tavoitteiden tarkistus

​Arvioi, missä kohtaa olet nyt painonhallinnan polullasi.

​Aseta tavoite seuraavalle kuukaudelle.

Suunnittele, millaisia konkreettisia hyvinvointitekoja voit tehdä joka päivä ja viikoittain.

  1. Mieti nyt, millaisia tavoitteita haluat asettaa seuraavalle kuukaudelle?
  2. Nimeä tavoite niin, että se kertoo toivotusta lopputuloksesta ja numeroiden lisäksi myös tuntemuksesta tai kokemuksesta, jota odotat kun olet päässyt tavoitteeseesi.
  3. Kirjoita tämä toive kalenteriisi tai vaikkapa lapulle jääkaapin oveen. Sellaiseen paikkaan, että näet sen päivittäin. Millaisiin konkreettisiin tekoihin haluat nyt panostaa? Mihin keskityt? Mitä teet enemmän kuin ennen? Mitä teet vähemmän?
  4. Millaisista ajatuksista tai teoista tiedät joka päivä, että olet kulkemassa kohti tavoitetta?

Edellinen sivuSeuraava sivu

hyvinvointi; laihduttaminen; lihavuus; painonhallintatalo; painonhallinta; elintapamuutos; ylipaino; itsehoito; laihdutus; omahoito

Päivitetty  7.2.2020