Viikko 6. harjoitus: Tavoitteiden tarkistus

Viimeisessä harjoituksessa pohditaan tulevia tavoitteita ja keinoja, joilla tavoitteet voidaan saavuttaa.

Tässä harjoituksessa asetat tavoitteen seuraavalle kuukaudelle. Suunnittele myös, millaisia konkreettisia hyvinvointitekoja voit tehdä joka päivä ja viikko.

  1. Mieti, millaisia tavoitteita haluat asettaa seuraavall​e kuukaudelle.
  2. Nimeä tavoite niin, että se kertoo toivotusta lopputuloksesta ja numeroiden lisäksi myös tuntemuksesta tai kokemuksesta, jota odotat kun olet päässyt tavoitteeseesi.
  3. Kirjoita tavoite kalenteriisi tai vaikka lapulle jääkaapin oveen. Sellaiseen paikkaan, josta näet sen päivittäin. Millaisiin konkreettisiin tekoihin haluat nyt panostaa? Mihin keskityt? Mitä teet enemmän kuin ennen? Mitä teet vähemmän?
  4. Millaisista ajatuksista tai teoista tiedät joka päivä, että olet kulkemassa kohti tavoitetta?
Edellinen sivu Seuraava sivu
hyvinvointi; laihduttaminen; laihdutus; painonhallintatalo; painonhallinta; elintapamuutos; ylipaino; itsehoito; lihavuus; omahoito

Päivitetty  15.7.2020