Uudistuksen jälkeen asiakkaille ja ammattilaisille suunnatut palvelut on eroteltu aiempaa selkeämmin. Uudistus ei vaadi käyttäjiltä toimenpiteitä.
Terveyskylään rekisteröitymisohjeet päivitetään ja on tärkeää käyttää uusia virallisia ohjeita itse laadittujen sijaan. Löydät ohjeet Terveyskylän palveluiden sivuilta.
Asiakkaat käyttävät palvelua tunnistautuessaan näihin Terveyskylän palveluihin:
- Terveyskylän Omapolku
- Terveyskylän chatit ammattilaisten kanssa (esimerkiksi Lastentalon sairaanhoitaja-chat, Taikahema-chat Jorvin L2a:n, L2b:n sekä L2 vastaanottojen vauvapotilaiden vanhemmille).
- Koronabotin osana oleva ajanvaraus Koronatestiin HUS-alueen asukkaille
Ammattilaiset käyttävät palvelua tunnistautuessaan näihin Terveyskylän palveluihin:
- TerveyskyläPRO
- Terveyskylän Omapolku (asiakastyön tekeminen)
- Tutkijan työpöytä
Tunnistuspalvelun ilmeen päivityksen lisäksi käyttöehtoja ja tietosuojalauseketta on selkeytetty.
Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa yhteyttä
tuki@terveyskyla.fi